KLIKKLIK

Minyak Kelapa Dara:

Ada sorang kawan aku bgtau pasal minyak kelapa dara ni.memang lama dah aku dengar..tapi aku tak nampak apa yang pekdahnya kalau aku guna. tetiba lak dia bagi tahu yang anak dia jugak kena telan tairodsit macam aku. setelah mengamalkan minyak kelapa dara ni, anak dia disahkan oleh doktor,tidak perlu bergantung pada ubat tairodsit tu lagi.Ehh..macam ni aku nak try lah..kot2 berkesan pulak untuk aku. Ya lah untuk budak mungkin berkesan lebih cepat, tapi untuk mak budak yg macam aku ni mungkin mengambil masa yg agak lama jugaklah...kot lah..             
Ini contoh aje..yg aku google..Rasanya entah macam mana..nak menggunakannya macam mana pulak??
Setelah aku godek2 di google...adalah aku terjumpa tentang kelebihan dan khasiat minyak kelapa dara ini:  Jadi jomlah sama-sama kita baca: klik sini ya.  .

No comments: