KLIKKLIK

TAIROD : pengalaman NORA


Assalam kak..saye pun baru jea kena penyakit cam akak tairod mairod ni. tetiba jea leher ni ade ketulan sebesar duit 50 sen..huhu..adoiii sedih betull~~aritu gi check darah doc kate darah normal tapi kena wat analisis tairod ala cam akak kena tu amik tisu sikit kat batang leher tu..huhhh tak nak la saye takut la nak kena cucuk pedihhh..hehe~~nak dipendekkan cite saye pun dok godek kat tenet ni kot2 ade yg bole saye jd kan panduan so godek punya godek terjumpa la blog akak pasal khasiat minyak kelapa dara dr azimuth ni..ape lg saye try minum walaupun rasenya cam kerisik..hehe..rase2nya lum setengah botol kot,saye tengok ketulan tu cam da kecik jea n rasenya pun da lembut sikit..tapi selain minum minyak tu saye minum gak gel lidah buaye,jus delima n kapsul bwg putih bak kate org nak baik semua saye hentam..hehe ape2 pun saye nak ucap Timakasih bebanyak kat akak sbb sudi kongsi pengalaman akak kat kitaorg..saye doakan semoga sesape yg kena penyakit ni cepat sembuh dan tabah menghadapi ujian dr Allah..love u;) 

Waalaikumsalam: KAK PAH rasa teruja apabila menerima komen dari NORA, berkaitan dengan masalah  yang beliau hadapi. Kak pah harap nora akan tabah.Apa yang perlu nora lakukan hanyalah berdoa, berikhtiar dan jangan lupa ikut cakap doktor kerana doktor tahu apa yang terbaik untuk nora. Sebenarnya kak pah pernah terjumpa dengan seorang wanita yang telah mengidap tairod selama 24 tahun dan masih mendapat rawatan di klinik pakar.Itu...mungkin masalah tairod dia agak teruk.. kerana seperti yang kak pah selalu katakan,masalah hormon tairod antara seorang dgn orang lain adalah tidak sama. Tapi kak pah berharap sangat untuk menolong mereka yang mengidap masalah tairod ini.Kalau dapat berkongsi masalah dan bercerita pengalaman masing-masing tentu boleh membuatkan kita mengharungi penyakit ini dengan lebih tabah dan pastinya sentiasa ceria kerana kita tahu ADA LAGI INSAN YANG MENGIDAP TAIROD DI LUAR SANA.

No comments: