KLIKKLIK

SNE / alternatif untuk pengidap tairod


Shahiddan Mazlan has left a new comment on your post "TAIROD : ALLEN JUGA MENGIDAP TAIROD":

Shahiddan Mazlan said...
Assalamualaikum kak pah, saya first time termasuk blog nih. harap kak pah sihat walafiat selalu. Ibu saya adalah penghidap tiroid 2 tahun lepas selama 5 tahun. badan menggeletar, berpeluh, emosi, jantung laju berdegup dan sebagai anak saya mmg kesian tgk ibu macam tu. Antara sebab nya ibu sy bekerja utk sara sy di luar negara. Dan dia hanya makan ubat doktor sekejap sahaja kerana tahu ubat hospital akan sebabkan kegagalan buah pinggang satu hari nanti. Selebihnya dia berpantang makan.

Tapi Alhamdulillah, Allah temukan dia dengan produk SNE. Dua bulan lepas makan produk SNE, dia disahkan bebas tiroid sehingga ke hari ini dan saya amat bersyukur kpd Allah.

Kalau boleh saya nak tolong org yang senasib macam ibu saya. Produk SNE ni memang sgt berkesan dan boleh dimakan oleh sesiapa sahaja termasuk bayi dan ibu mengandung. Sesiapa yang menghidap tiroid, lawat blog saya di, http://senangnakelok.blogspot.com dan hubungi saya atau ibu saya. Ada nombor kami disitu. Insyaallah, SNE adalah jodoh terbaik.

Wassalam.

Waalaikumsalam Shahiddan, terima kasih atas perkongsian ini. InshaAllah, semuga ini akan menjadi rujukan sahabat-sahabat di luar sana yang mungkin sedang tercari-cari penawar untuk penyakit mereka. Amin.



-Posted using BlogPress from my iPad

No comments: