KLIKKLIK

TAIROD | VIVIX | TESTIMONI

Sumber : Fb TAIROD DAN ANDA

1) Vivix boleh ambil .elok sbb die high antioksidan.. dr bery, anggur muscadine,purple carrot etc.. masa doc suspect sy hyperthyroid pun itula yg sy telan hari2.. next blood test result normal alhamdulillah.. tp kesan depends pd orgla. tak bolehla kita nak cpt2 turun kan hormon. sakit kita ni pun dah lama kan, tak blh nak paksa2 speedy recovery btl x.. lgpun supplement bkn ubat, hanya bantu shj.. apa2 kita tawakkal ye sis.. InsyaAllah.. disamping jg mkn & pantang btl2..


2) Vivix boleh ambil !Cuma dia tu masam. Suami elly x boleh ambik sebab ade gastritis. Actually, kekasih abadi boleh ambik kobis, broccoli n cauliflower. Sayur2 ni turunkan hormon. Org hypothyroid x boleh ambik ni.. cuma, sayur2 ni jugak bergas..jadi kalau suami ade angin, mungkin x selesa. Yg ESP tu elly faham. Sebab soya pun boleh turunkan hormon. BUT! Soya pun agent inflammatory yg sgt tinggi. N tidak sesuai utk lelaki jugak.. jgn ambik soya.



~ kpah k-poh ~

No comments: