KLIKKLIK

kesihatan terganggu

entah mengapa rasa tak selesa sejak tiga empat hari yg lepas. makan pun tak lalu, [ tapi mandi masih lagi basah...heeee..]...rasa mual..loya nak muntah..pening..opsssss..sorry yaaa..bukan mengandung..jgn buat andaian yg melulu tau...tak baik utk kesihatan..


Perut rasa sebu..lepas makan rasa mcm dicucuk2 disebelah kanan. Apendik ke?? Ish..apa yg aku baca kat tenet..org yg kena apendik tu..sakitnya mcm sakit nak beranak..jadi bukan ler kot.


Tapi dr sehari ke sehari menyucuk2 tu..makin kerap. Ni..saat aku menaip ni..perut terasa lah tuuu...terasa sakit di sebelah kanan. Rasa loya pun masih ada..


Badan pulak rasa lemah..letih..[ walaupun aku masih mampu bertenaga utk ke karnival membeli belah berdekatan rumah aku tuuu]..heeee.


Aku harap..tidak ada apa yg serius..mungkin aku kurang minum air agaknya..kena dehidrasi kot..????


Entahlah...

No comments: