KLIKKLIK

Tukar pola pengambilan ubat

temujanji jam 10 pagi..aku sampai jam 9.45..cucuk kad temujanji..dan tunggu..seperti biasalah..
                      
               ........kak sharifah, timbang yaaa......

alamak..ni lah yang aku paling malas ni...timbang berat badan!!! mesti naik lagi nih...

               ......ok..sudah, kak.....
                [73.1 kg..perghhhh..naik lagi..] 


apa??? naik lagi?? walaupun hanya sekilo..tapi naik jugak..bila pulak nak turun2 berat badan ni???..

Lebih kurang dekat2 dua jam menunggu..baru selesai berjumpa dengan doktor.Kena tukar lagi pola telan ubat thyrosit 100mcg tu.Sekarang ni, hari isnin hingga jumaat telan sebiji sehari.Sabtu dan ahad telan sebiji setengah untuk sehari.


Macam2 pesen sampai aku sendiri pun tak paham dah...aku ikut jer lah apa yg doc bgtau.[utk kebaikan aku jugak lah]..




thyrosit
 

1 comment:

nur said...

selamat makan ubat dgn tertib ye..
ALL IN ONE