KLIKKLIK

Selsema dah ok...otak pulak tak ok...!!!

Ngapa akak k-poh nak hot jer ni??..kalau tak sihat..jgn lah hot2..nanti bertambah sakit pulak. Bukannya akak k-poh hot pasal sakit ni...akak k-poh terima seadanya..alahai..selsema jer...pun!!!! Tu pun dah sembuh...4 biji panadol soluble... dua hari dah sembuh. Yang akak k-poh tak ok sangat ni..sebab pikir pasal nak pindah rumah. Aduhhhh..banyak pulak kerja nak buat...Boleh kejang otak kalau pikir benda2 cam ni. Akak k-poh anggap semua ni dugaan dari Allah....tentu ada hikmah disebalik semua ini....

1 comment:

Anjungsena said...

Pindah rumah....ishhh kak , saya bab pindah rumah ni dah banyak kali. Masa bujang dah dua tiga kali pindah. Ok , ja sebab bujang. Tapi bila dah berbini dan beranak..adussss..penin-penin..ada lah 4 kali pindah rumah. Masalahnya..nak angkat barang..dan turun barang...last-last dok kat sini..tak tau lah bila nak pindah pula. Mungkin pindah ke rumah batu 2..bilk 7 kaki tu kot...hahahaha gurau ja kak...apa pun bersedia untuk pindah...mental kuat kak. selamat berpindah....