KLIKKLIK

TAIROD: BOLEH DI UBATI?

TYROID (PENYAKIT BENGKAK LEHER)...ATAU X NAMPAK KETUMBUHAN TP MENGALAMI GANGGUAN MCM MCM DLAM DIRI SESEORANG,SUSAH HATI,MURUNG,NAK MARAH,JANTUNG JADI LAJU,LESU,LETIH,BERDEBAR DEBAR,KURUS,,TANGAN MENGELETAR,TAKUT DLL KEJADIAN LAGI...TU LA TANDA TANDA PENYAKIT TYROID..BAHAYA JGK KLAU X BERUBAT...hehehehe....aku dah kaji dah penyakit ni..tp hAri ni aku berjaya jugak jadi wartawan persendirian p temuramah pesAkit pesakit tyroid yang berjaya di ubati dengan kedah tradisional..x sampai sebulan lega terus.....doktor pun heran..sb selalunya tyroid yang serius kena operte buang je kat leher tu mcm ayam kena sembelih..aku ikut seseorang ni dri pagi sampi malm p jumpa peskit pesakit dia..awalnya aku x berapa yakin pun.,tp akhirnya keyakinan itu teserlah bila aku sendiri temuramah org org yang pernah kena sakit dan berubat dgn pak mnsor tu.. dipendekkan cerita....sapa sapa yang ada sakit mcm ni..buleh la p cuba berubat tgok dkt pak mansor dan kak pah tu...bukannya pe...kesian jgk aku dgr cerita pesakit depa msa sakit tu..susah nk telan makanan la,org kata depa nak jdi waya putuih la,siksa jiwa,gelisah,menderita akibat tekanan yang mereka sendiri x tahu...dan mcm mcm lagi la...susah aku nak huraikan...kalau sapa sapa nak berubat aku srankan p la kt depa...kalau x tau mai aku nak p tunjukan..sekurang kurangnya ada jgk jasa aku kat korang korang yang ada sakit tu... kalau nak cuba hubungi nombor kak pah@pak mansor
01124013036
. atau pm aku d fb aku....asril fahmy che omar.

(Grup TAIROD DAN ANDA)
saya ni cuma sampaikn maklumat je...x sangka pulak ada rmai yang sakit tyroid ni... secara kebetulan saya terjdi wartawan persendirian je ritu...tp bila dok sembang sembang dgn org yang pernah berubat tu...nampak gayanya banyak yng sembuh..dlm sebulan je dah hilang bengkak.,siap buleh makan lagi.. jadi exited la pulak saya time tu nk kaji dgn lebih mendalam bab bab sakit ni..punya la exited sampai 7 buah tempat saya singgah jumpa beks bekas pesakit diaorg tu...alhamdulilah jwapan sembuh tu positif...yang tgh msih dlm berubat pun ada jgk jumpa siap ambik gambar lagi...nanti saya uploadkan...yang kurus sampi jadi gemuk pun ada..lawak jgk bila tgok orang yng pernah sakit ni seronok...hehehehe...jadi krtun pun ada..hahha

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: