KLIKKLIK

Thyrodsit : 1 biji 1 hari

macam yg dijangkalah...tukar lagi jadual pengambilan ubat. skrg ni satu biji sehari..utk tiap2 hari...[ kita tgk dulu lah yaaa..selama dua bulan..jika tak de perubahan yg memuaskan...kami akan rujuk akak ke pakar khas utk tairod di hospital besar pulau pinang..] alahai....


mcm mana aku nak terangkan pun aku dah tak reti. Aku serah jer bulat2 pada pandangan doktor. Aku ikut jer..


Lepas ni...26hb 8..ambik darah lagi..
Kemudian 22hb 11..ambik darah sekali lagi..
Jumpa doktor pakar lagi pada 2hb 12..



3 comments:

Mohd Adam Bin Mohd Salleh said...

Ayik kena mabik darah jer, tk per arr badan akak bnyk darah, kalu kurus kering... makin kering la darah kena sedut. He3

Mohd Adam Bin Mohd Salleh said...

kata org, tairod ni salah satu penyakit keturunan, adik-beradik akak ada yg kena ke?

Sharifah said...

setakat ni tak de la pulak adik beradik yg kena..entah ler..mungkin tak de yg ada tanda2 lagi so tak de lah yg pegi cek...