KLIKKLIK

Gemuk : panik..berat badan bertambah..!!!

sebut pasal bulan puasa..ok...kot lah boleh turun sikit berat badan ni..tapi..apa kejadahnya ni..bertambah lagi 2 kilo..!!! Puasa ke tidak ni..??? ish..ish..ish..


mana boleh jangan panik?? tak larat nak bawak badan nanti..baru tau..


apa nak buat ni???


bersenam?? huh..pesakit hypotairod akan cepat letih..lesu..tak bermaya..rejek.!!


diet?? setakat ni yg aku kurangkan hanyalah nasik..laukpauk aku bantai semcm..


pil diet??? jus diet??? tak berani aku nak cuba..lagipun mahal laaa..tak mampu aku nak beli...[ lihat sy dah susut 10 kilo..dan lihat jugak dompet suami sy pun dah semakin susut..!!!] gitulah kira2nya yg akan terjadi jika amalan itu diteruskan jugak...


ubatan tradisional?? lagi ler aku takut nak cuba..sedangkan entah mana silapnya hari tu aku cuba minum gamad bermadu..malam tu aku terpaksa merempat kat kecemasan hospital besar..!!!


panas2 ni mmg tak boleh nak makan laaa...madu..herba...jgn la nak promosi lagi..serik aku kesakitan yg melampau..mungkin tak ada kena mengena dgn tairod tapi sakit tetap sakit...


apa lagi??? boleh ke turunkan berat badan dgn metabolisma aku yg dah zero ni??? kalsium dlm badan pun zero..nasib baik ler ada darah dan daging yg menyalut tulang..kalau semuanya zero..alamatnya..jalan daaaaaa....




       

No comments: