KLIKKLIK

klinik lagi..

lepas maghrib tadi..masa nak keluar makan char kuey teow..[ sedap ooo]..perut dah rasa lain macam. Meloya saja tekak ni..mual2 pulak tu.


"kan abg dah cakap..makan sikit2..jgn la biar perut tu lapar..masuk angin la tu.."...


mmg aku rasa cam kembung je perut ni..kentut pun tidak..sedawa pun malu2 nak keluar.


"mama ni ngandung ker??..
aisey men..apa daaaaa ngandung..[ ni semua gara2 tengok cerita korea la ni..anak aku dah cakap aku ngandung lak..sbb aku cam nak termuntah2..]


Lepas makan...terus aku singgah kat klinik...


"ohhh..itu makanan tak hadam..dengar..dlm perut ada banyak air..banyak angin.."kata doc.
"ye lah doc..saya pun rasa itu macam laaaa...kembung jer perut ni.."


Malam ..ubat gastrik di telan..ubat angin di kunyah..ke..ubat angin di kunyah..ubat gastrik di telan..??? bantai aje lah..


Sekarang ni..rasa cam lega sikit..sedawa pun dah kuat macam dragon...
kentut pun dah lantang!!!!


Lega..boleh la tidur lena malam ni...



No comments: