KLIKKLIK

Hipertensi : temujanji

jam 2 ptg hari ni..temujanji dgn doktor pesakit luar di hospital besar..rutin dah ni. Setiap 2 bulan..aku kena mengadap doktor..tunjukkan ' buku laporan..'
ada sekali tu....


doc: emmmm..akak..nampak dah ok ni..bagus2..


aku: dah ok yaaa..doc...kalau macam tu..boleh berhenti ubat laaaa...


misi: [menyibok jer..!!]..amboi..amboi..amboi...nak berhenti ubat,.. konon..!!!!!


aku: ???????...........[ tanya jer!!] heeee...




Ada sekali tu jugak...
masa tu aku sedang beratur utk di cek BP..[ ramai yg tua2 yg beratur tuuu..cina, india, melayu..semua ada.] Tiba2 ada sorang akak tu tegur aku..


akak: dik..beratur niiii..bawak mak ke?? [sbb ada yg beratur utk parents dia..nanti bila dah sampai giliran..baru panggil parents tu..]


aku: tak de lah kak..saya sendiri yg nak cek..darah tinggi, kak..


akak: ehhh..muda lagi dah ada darah tinggi???


aku: mana ada muda nya kak oiii...dah 40 lebih dah umur pun...


akak: ye lah..muda dr akak lah....


aku: emmm..ya..????.......[ terperasan jugak tadi..mana lah tau..kot nampak muda..naik sikit semangat tuuu...heeee..]


[harap hari ni ok....]






No comments: