KLIKKLIK

Penyakit mengada-ngada

sejak pengambilan sebiji pil tairodsit utk sehari..rasanya tak banyak yg berubah. rasa mcm biasa saja. tak ada perkembangan yg positif pun.


mcm mana tu??


maksud aku..ye lah..mcm biasa saja. sekejap2 rasa sihat..sekejap2 rasa tak sihat. kdg2 bangun pagi..bawah mata tu sembab sampai dah thari pun masih sembab lagi..itu tandanya kesihatan aku merudum..!!!


bila jadi mcm tu..apa yg aku inginkan hanyalah tidur...tidur..dan tidur....
Berteman pulak dgn cuaca sejuk dingin skrg ni..apa lagi...nak demam..demam...demam...


yg peliknya pulak tu..bila matahari dah muncul..cuaca jadi kian hangat..aku akan jadi cergas balik. memain ke apa ni???


aikkkk..tapi kalau cuaca panas yg melampau..aku jadi tak selesa sungguh..nak tidur malam mmg tak boleh..mesti kena mandi dulu..pasang air cooler..baru boleh tidur.


tapi jgn pasang ekon..[rumah aku tak de ekon pun]..terlalu sejuk akan buatkan aku menggigil dan boleh sampai jadi krem..


ish..ish..ngada2 betul penyakit ni..biar betul..???? itulah mcm yg aku selalu cakap kan..hanya org yg mengalami penyakit tairod mcm aku saja lah yg dpt memahami....



No comments: