KLIKKLIK

Kurnia Mata





tiap kali ngadap PC ni.rasanya tak sampai 15 minit..kepala aku dah mula berdenyut2..nyut..nyut..Tengkuk pulak rasa lenguh2..kejap2 ek..ehhhh..sedawa pulak..brup..brup..brup...


alasan apa nak bg ni?? ngapa???


spek ni tak cukup power ke utk mandang PC?? sbb spek rabun dekat yg aku order ni khas utk membaca..lain ker utk baca tulisan statik dgn baca kat PC...???? leceh betul laaaa..nak ngadap PC lama2 tak boleh. Idea yg dtg mencurah2 pun tak leh nak 'takung'..sbb dah ada rasa nak termuntah lah pulak..!!!!




kalau tak pakai spek rabun dekat ni..mmg boleh nampak..tapi tak tahan lama jugak..rasa nak terkeluar pulak biji mata aku ni...mcm2 hal kalau dah meningkat usia ni.


sambil2 aku duk naip ni..kepala aku geleng2 kan..bagi lega sikit kat tengkuk tu. Tapi bila dah pening..aku mmg kena berhenti dulu..




rasa aku lah..mmg mata ni. Ish..tak kan ler sbb darah tinggi pulak??? Setakat ini tekanan darah sangat terkawal..120/80..ok..kan..


kena ajak abang pegi tambah power kat spek ni..hmmmmm..rabun jauh lagi..rabun dekat lagi..silau cahaya lagi...Oh nikmat Allah..jgn di ambil dr ku...

No comments: