KLIKKLIK

jantung berdegup..kepala berdenyut..

persoalan yg menanti jawapan...ngapa??? ape ke hea nyerrr??? awat??? bak po??? why??


entah??? kot la buleh nak jawab..senang ler tak yah nak tanya..betul tak???


setelah lenguh biji mata aku ni ngadap komputer..setelah lenguh jari2 ni ngetuk key..mata mulalah ngantuk!!!


mata menjeling pd jam kat tepi PC..alamak..dah pukul 12 thari. patut ler ngantuk sangat..!!! nak kena sorong bantal jugak ni..teman2 kesayangan [ si tucen] semua dah tido melingkar..terlentang..gaya bebas..!!!


sambil menggeliat mcm ular sawa kenyang, aku cuba untuk melelapkan mata...just take a nap..kata org puteh..


tak berjaya..mmg tak berjaya utk lelap..ngapa?? hah..!!! di sini lah munculnya soalan tu..ngapa??


sebab tetiba jer jantung aku berdegup kencang..95 bit seminit. ala...bukannya aku duk buat apa..rilex2 depan PC ni pun boleh jadi cam tu. Hmmm..bila aku paksa jugak nak lelap..terasa denyut nadi tu sampai ke kepala. Dup..dup..dup..terasa muka aku pun ikut berdenyut!!!


Jadi..jadi tak jadi lah. Aku pun bangkit utuk mandi. Selepas mandi baru aku dapat lelap 15 minit kot. Jadilah..sbb dah thari..tak elok kalau tidur..!!!


Selalunya, kalau jadi cam ni..malam nanti belum jam 9 aku dah berdengkurrrr...kroh..kroh..kroh...



No comments: