KLIKKLIK

TAIROD | GASTRIK | KEMBUNG PERUT

Sumber: rakan grup facebook : TAIROD DAN ANDA

Salam... Saya kerap dapat gastrik dan kembung perut sejak kebelakangan ni. Paling teruk saya kena pada 22/8 lepas, dua minggu sebelum datang period. 8/9 saya datang period lebih kurang 10 hari. Sepanjang tempoh period tu, gastrik dan kembung perut dalam keadaan terkawal. Sebaik saja habis period, gastrik dan kembung perut datang semula sehinggalah sekarang. Hanya Allah saja yang tahu betapa tak selesanya di bahagian perut. Lebih ketara rasa senak pada perut sebelah kiri. Ada tak yang kena macam saya ni? Maksudnya diserang gastrik dan kembung perut selama berminggu-minggu. Kesan daripada gastrik dan kembung perut ni, saya jadi cepat penat, pening, mual dan dah mula rasa demam.

~ kpah k-poh ~

No comments: