KLIKKLIK

SEORANG LAGI RAKAN GRUP TIROID DAN ANDA YANG CLEAR KANSER TIROID

Sumber FB TIROID DAN ANDA

As salam semua & selamat petang..

Salam lebaran..

Saya nak share something dlm group ni.

Pada jumaat lepas,15/7/16 saya jumpa doctor utk dapatkan result (RAI)Radioiodine yg saya buat pada bulan puasa. Alhamdulillah syukur pd mu YA ALLAH... My cancer clear. Allahuakhbar...

Saya juga nak ucapkn syukur & terima kasih banyak2 pd kakak2 berdua ni Kpah K-poh SharifahNor, Yong Rafidah Haji Buyong & abang Reaykonnen Rayner yg bnyk bg saya tips & semangat utk berhadapan dgn kanser tairod ni. Sangat2 berterima kasih.

Dan walaupun saya clear cancer, tp saya ttp akn jaga pemakanan saya. Utk mereka yg masih ada cancer @ apa2 pun pnyakit u all must think +ve. Banyaklah bersangka baik. Don't stress. Happy2 kn diri. Pd yg beragama islam, kita tetap kena usaha utk baik tp dlm masa yg sama juga,kita kena berserah sepenuhnya pd Allah swt. Dia yg mberi & dia juga yg mengambil segalanya.

Makanlah makanan & semua rezeki di muka bumi ini secara SEDERHANA bukan secara berlebihan wpun ia sgt baik utk kita.

Sekian...

Di copypaste oleh :
~ kpah k-poh ~

No comments: