KLIKKLIK

TIROID DAN ANDA | PENGALAMAN RAKAN

SUMBER : FB GRUP :
TIROID DAN ANDA

~Assalamualaikum...😊 saya malu luah kat timeline saya takut d kata mengada² πŸ˜… jadi saya berani kan diri luahkan kat sini...kerana saya yakin disini ramai memahami perasaan saya...selama ne saya cuma silent reader...tapi hari ne rasanya nak sangat kongsi kegembiraan ne...😊 setelah 7 tahun menghidap tiroid...bermula hypertiroid dan menjadi hipotiroid selepas RAI 2 tahun lepas Alhamdulillah segala puji bagi Allah hari ne bacaan hormon tiroid saya normal 😊 walaupun belum sembuh total dan berkemungkinan tak kan sembuh total tapi dapat tengok keputusan bacaan hormon tiroid ne normal betul² menggembirakan saya...rasa nak nangis pun ada...doktor bagitau tadi saya betul² tak terkata...berkat tunjuk ajar panduan dalam TDA terutama kPah..segala info dan pantang larang saya ikut dengan sebaiknya..sebelum² ne saya banyak makan supplement..minum itu makan ini tapi semuanya takda perubahan...tapi selepas saya konsisten makan ubat hospital tanpa mengambil mana² supplement lagi...hanya 2 bulan bacaan hormon tiroid saya normal...bukanlah saya katakan segala macam yang saya minum tu tidak membantu langsung..cuma mungkin yang segala macam tu tak ngam dengan saya....dan akhirnya hanya ubat hospital juga yang ngam dengan saya πŸ˜„ Alhamdulillah...semoga baik² saja..semoga kegembiraan saya hari ini berpanjangan 😊 saya masih ada temujanji doktor macam biasa dan masih mengambil ubat Levothyroxine sebiji sehari...😊 sekian luahan saya..maafkan saya jika terlebih gembira πŸ˜… ~

#Sayangsemua
#TiroidDanAnda — feeling happy with Kpah K-poh SharifahNor.


~ kpah k-poh ~

No comments: