KLIKKLIK

TIROID DAN ANDA (ORI) | SUPLIMENT | PRODUK UBATAN | ANDA MAKAN ANDA TANGGUNG

GRUP TIROID DAN ANDA (ORI) tidak menggalakkan pengambilan sebarang produk / supliment / ubatan lain yg bukan diberi oleh pihak hospital, bagi mengelakkan berlaku kacau bilau pada Hormon Tiroid , debaran jantung menjadi laju,pening,loya,muntah atau berlaku kesakitan sehingga pengidap terpaksa di kejarkan ke hospital .

Setiap Pengidap Tiroid adalah tidak sama masalah yg mereka hadapi dan mungkin ada yang akan alami kesan serius selepas penggunaan / pengambilan sesuatu produk / supliment/ ubatan lain. Dari itu, pihak admin tidak akan bertanggung jawab sekiranya pengidap memilih untuk menggunakannya produk / supliment / ubatan yang dicadangkan oleh rakan-rakan grup.

Sebelum anda mencadangkan penggunaan sesuatu produk, fikirkan keselamatan kesihatan rakan anda. Mungkin anda tidak tahu,selain dari mengidap Tiroid ,mereka juga ada masalah kesihatan yg lain. Mungkin darah tinggi, darah rendah,kencing manis gastrik GERD ( Gastroesophageal Reflux Disease),asthma ,Anxiety disorders,panic attack, lemah jantung, penyakit autoimune,kanser rahim,kanser usus, kanser payu dara, kanser darah,sakit buah pinggang dan pelbagai lagi penyakit susulan.

Anda Pengidap Tiroid yang berani menggunakan produk / supliment / ubatan lain TANPA nasihat doktor.. ANDA MAKAN..ANDA TANGGUNG!


~ Kpah k-poh ~

No comments: